…KERINGAT KEHILANGAN…

…. ASSALAMUALAIKUM utk semua ….

mlm nih aku duk sorg je dlm blik nih…

dikala kt bwah sn (kafe) smua bdk2 tgh tgk bola sepak..

klu xsilap aku liverpool vs MU…

mlm nih jgk…

aku cuba tuk  siapkn assignment Building Supervision…

tp dlm usaha aku utk assignment nih..aku idupkn lagu nasyid tuk crik feeling…

aku putarkn lagu RABBANI tajuk dia MANA MILIK KITA

ngah feeling bole plak aku tringat akan arwah adik lelaki aku..

MOHD AZIZUL AMIN BIN  SAINI…

…lagu berbunyi cmni…

====================================================

…mana milik kita…

…tidak ada milik kita….

…semua yang ada ALLAH yang punya….

…tidak ada kita punya..

…kita hanya mengusahakan sahaja..

…apa yang kita dapat…

…ALLAH sudah sediakanNya…

…kita ALLAH punya…

…bumi langit ciptaanNya…

…miliklah apa saja…

..tidak terlepas dari ciptaanNya…

…mana kita punya…

…tidak ada kepunyaan kita…

…kita hanya mengusahakan…

…apa yang telah ada…

========================================================

rindunye kt dia..rindu sesgt…

kekdg aku brperangai cm bdk2 klu fikir rindu kt kuarga..

maaflah rakan2 sekalian..klu aku juga kdg kale brperangai cm bdk2..

kdg aku xsedar…pe y aku ucapakn kt kamu2 semua..

=================================================

aku rindu btol kt dia..

yela org nye penyayang..suka brgurau…

ape y aku aja kt dia,dia slu praktikkn…

=================================================

aku reda pemergian dia..wlupun ati nih berat..berat n sungguh berat..

allah je yg tau pe y aku rs skg…

aku rs aku xckup lg bg kasih syg kt dia…

bru aku tau takat mn,cukup atau x kasih syg aku kt adik aku tue…

yela smua kt dunia x kekal…mmg xkn kekal..

aku harap klu maha pencipta nak ambil lg..

ambil la aku dlu dr adik bradik aku ngan mak ayah aku…

sbb aku x sanggup tgk air mata mak ayah n adik bradik aku lg…

lemahnye ati aku klu aku aku fikirkan family aku..

lg2 klu smua dlm kesusahan..

==============================================

bl aku blik umah..biasa nye dia slu y 1st nmpak aku dr dlm umah..

skg nih…bl aku blik je umah…

xde pn org tuk tgu cm biasa..tp..cuma nmpk byg2 kt smua penjuru umah tue..

==============================================

wlupon kuarga aku nih ramai..aku xtau la..

maybe dah biasa tgk smua da kt umah kn..

jd…bl salah 1 ilang..cam smua aku bt sstu smua x lengkap…

aku harapkn smua ahli kuarga aku dirahmati n sihat sejahtera slu..

insyaALLAH…amin..allahumma amin…

======================================================

harap2 kamu2 smua sling mnyanygi kuarga n teman2 skeliling kamu semua…

syg selagi berkesempatan…..

sekian….wsalam….

Advertisements

5 Comments »

  1. khaliq86 Said:

    aku bole faham perasaan tu..
    mmg la bole rase camtu..
    tapi takpela.. orang da pergi nak buat camner..
    lepaskan je segala rase bersalah kat hati tu..
    jadi beban aje.. pastu doakan untuk die byk2..
    nangis2 mlm2, mesti redha dgn pemergian die.

  2. ctot Said:

    sayang?adakah ianya kekal disisi…
    mungkin juga hilang kemari tika ku mendaekati…
    benci tanpa bicara?atau pergi tanpa bicar?itu la y ku sematkan dlm ati…kerna sepanjang idupku penuh dgn cara begitu…

    ?????

    Jgn sadis2

  3. lailulahad Said:

    insyaALLAH…akan ku kuatkn ati menempuh dugaan ini…thanks tuk kamu2 smua…

  4. sTokin^kuNing Said:

    thanx ek lailul
    aku nk tye sblum ni tp xbrani
    ble ko cte kt cni aku pon da phm da
    mcm ko nsihat aritu
    aku akn praktikkan
    utk lbih dgr ckp mak bpk aku wpun kdg2 aku ni degil sket
    doakan aku jd anak yg lebih baik..huhu

    amin…cayok2 lailul!! ^_^

  5. lailulahad Said:

    Hee…btol tue..wlu pe pon yg kte bt..
    family ttp 1st..
    kte kne utamakn kurga dlu..
    bkn kate xbole y len…
    tp diorg dlu lahir dlm hidup kte kn..??
    bnda2 len cm cinta..kwn2..kte leh konsider jgk…
    tp smua kne memahami kte sepenuhnye..
    insyaALLAH….
    aku harap..kamu2 semua syg sepenuhnye ngan org y tersayang k….


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: