SAY NO TO “KUEH TIAW”!!!:

…huhuu…

…pelik lak klu ckp NO TO KUEH tiaw kn??…

95f21efdb2099662

=========================================================

…hehe..bkn pe,smua org duk suke mkn kueh tiaw

…ade yg special,ade basah,goreng,ade plak kueh tiaw udang...

…lg la suke org2 yg minat mkn kueh tiaw nih…

…kt U aku nih ade 1 tempat special tuk kueh tiaw

…bdk2 nih suke sgt mkn,kate sedap la…

…xtau r pe name kdai mkn tu…

…hahaha…

…cm aku nih bole kate kn ” TAK SUKE” kt kueh tiaw nih…

a2e199cba0af43ce 8caa9abdae6f9828

…hahaha..nih bkn gmbr aku k,aku crik dlm tenet je..hihihi…

…smbg blik pe yg aku nk cite nih…

…bkn pe,bl msuk je mulut,rs len je kueh tiaw tu

say_no

======================================================

…huhuu…lm gak aku xcube rs kueh tiaw nih…

…nk d jd kn satu cite…

…pada suatu ari (cm cite dongeng plak da..hahaha)…

…klu xsilap aku 16/JULY/2009 la…

…da lm gak x menbadminton nih…

…dkt 2 bln gak la…

…mlm tu aku men 4 jam x henti..hahaha…lepaskn geram kate kn…

…blik2 je kolej.mmber2 tpon ajak mkn kueh tiaw plak…

…kat kedai mkn yg aku ckp td jual keh tiaw je…huhuu…

…hahaha..aku pon suh order yg len,mee goreng ke ape…

…aku lupe da kdai tu xde jual mknn slen kueh tiew

…tp kt ctue ade pilihan gak…

kueh tiaw special,kueh tiaw pinggan kecik ngan pinggan besa

efdddc68ce9c6536

…aku smpi2 je  kdai mkn tue,aku cm order air limau ais je…

…hehe…aku tgk je la mmbr2 mkn smpi hbis…

…huhuu..cm sedap plak time tue aku rs…

…hahaha..ngan slambe je aku order 1

…yg x tahan nye,nk yg pinggan besa plak tue…

…mmber2 bkn men gelakkn aku lg,sbb diorg tau aku xsuke mkn kueh tiaw!!!

…huhuu…lapo nye psl…aku cb mkn

…ms aku ngah mkn tu,rs seeedaaaappp la plak rs dia…

…xcm dlu,bl aku mkn je,rs smcm je dlm mulut…hahaha…

======================================================

habis brkilat pinggan tue aku keja kn…

…xprasan plak da hbis kueh tiaw yg aku rs dlu xsedap…

…hahaha…

=====================================================

…tau x pe jd pas aku mkn kueh tiaw tu???…

…blik2 je kolej,aku trus kne gatal2 kt pale…

…ape la pelik sgt ngan aku nih..hahaha…

…hahaha…bru aku tau,aku xleh mkn bnda tue…

…sengal tul,ade plak cmtue…tp nih btol nye…

…aku xleh mkn kueh tiaw…huhuhu…

…nasib la aku..heeee…

…pasni tobat xmo mkn lg kueh tiaw

JUST SAY NO TOkueh tiaw“…

…huhuuu…

ebae400f2754b80e

=====================================================

Advertisements

4 Comments »

  1. gugulea Said:

    hahahahahha.
    ape la ko ni lailul.
    pelik betul tak le makan kuetiow.
    macam abg ipar aku. die tak makan kuetiow gak.
    alasan die ape ? = sbb leper.
    hahahahha.

    • lailulahad Said:

      hahaha..

      ntah r..pelik je aku nih..

      elergik kot…xsedap…hahaha

  2. Ika Said:

    Suspen je tajuk,.baca2 sampai bawah….

    • lailulahad Said:

      hahahaa…nape?
      tajuk je suspen…


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: